יום שלישי, 28 בינואר 2014

אימון כושר אישי לגוף

לכל אדם ואדם יש בעלות על מכונה אשר נקראת גוף. הגוף מלווה את האדם מיום הולדתו הראשון עד לאחרון. בדרך כלל אנשים תופסים את גוף האדם מובן מאליו ו שוכחים כי יש לתת שירות לגוף חוץ ממקרי חולי.
על ידי אימוני כושר יוכל האדם לטפח את גופו ולשמר אותו. בעזרת הדרכה צמודה של מאמן כושר אישי אשר ילווה בדרכו המקצועית את המתאמן  הוא יעניק לגופו יציבות, גמישות, כוח וכל זאת בעזרת אימוני התנגדות ובאימונים אשר מפתחים את סיבולת לב הריאה.

יש סוגים רבים של אימוני כושר אישיים, לדוגמא אימון אירובי אישי שהוא סוג של פעילות שחוזרת על עצמה זמן רב, זה יכול להיות ריצה למרחק ארוך, לרכוב על אופניים ועוד. על ידי הפעילות הגופנית המתאמן יפתח את סיבולת לב הריאה וסיבולת לב שריריו אשר עובדים ביחד.

עם השימוש במאמן כושר אישי ניתן יהיה להקפיד על מאמץ ברמה מודרגת באופן אישי. כל האימון יתבצע בהתאם לגיל וליכולות שיבחנו עוד בתחילת היום הראשון של האימונים. מאמן הכושר ילמד איך ניתן לעבוד בסדר של מתיחות ויעבוד על תרגילי  נשימה ויציבה. דוגמת אימון הליכה כאשר מטרתו היא לשרוף שומנים צריך לערוך לכל הפחות שני אימונים בשבוע כאשר לכל יום יש מסלול שונה או שאפשר ללכת במסלול הרגיל כל פעם ולהתחילו בכל פעם מצד שונה והפוך. באימונים של הכושר יש לשים גם דגש רב על התאוששות ומנוחה בין האימונים וכמו כן לא לזנוח את אימוני היציבות והגמישות גם כאשר נראה שאימוני גמישות סותרים את אימוני הכוח. מטרת האימונים היא כדי שהמתאמן  באיזשהו יום יצא להתאמן לבד או עם חברים בלי רצון שיגיע מאמן ויאמן אותו. מלבד אימוני הכושר והכוח צריך לשים לב לתזונה. מאמן הכושר האישי בונה בעזרת דיאטנית תפריט תזונה מותאם שיהיה מזין ובריא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה